HER FINDER DU SVAR PÅ NOGLE AF DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OM VORES ØL, LEVERING OG BESTILLINGSPROCESSEN. HVIS DU IKKE KAN FINDE DET, DU LEDER EFTER, ER DU ALTID VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS DIREKTE!
FAQ
Hvor frisk er jeres øl?
Vi arbejder udelukkende med forudbestillinger for at sikre, at du modtager øllet så frisk som muligt med den længst mulige holdbarhed. Når du bestiller, vil Bernard brygge øllet, udføre kvalitetskontrol, og vi leverer det direkte til din virksomhed.
Tilbyder I smagsprøver?
Ja, det gør vi! Udfyld denne formular, og vi sender dig et udvalg af øl, du kan smage. Tilgængelighed afhænger af hvad vi har pålager, så vi kan muligvis ikke tilbyde alle typer øl med det samme, men bestræber os på altid at give muligheden for at lære vores æl at kende.
Hvorfor er holdbarheden kortere for nogle øl?
Bernard undgår at bruge kemikalier eller ændre bryggeprocessen, selvom det kunne forlænge holdbarheden. I stedet fokuserer de på autentisk smag, høj kvalitet, friskhed og en konsekvent smagsoplevelse hver eneste gang. Dette fokus på håndværk er hovedårsagen til, at Bernard’s holdbarhed er kortere end største delen af de andre øl.
Hvor hurtigt kan I levere?
Du kan forvente levering eller afhentning på vores lager på Amager S inden for cirka 2–3 uger fra bestilling.
Er jeres fustager i rustfrit stål eller plast?
Vores øl leveres kun i rustfrie stål fustager eller glasflasker. Plast fustager (petainere) giver ikke samme isolering og er mere gennemtrængelige for ilt, hvilket har en væsentlig indvirkning på øllets smag og friskhed som ikke stemmer overens med Bernard’s fokus på kvalitet.
Er der et minimumsordrekrav (MOQ)?
Ja, det er der. MOQ’en er volumenbaseret og varierer afhængigt af øltypen. Se venligst detaljerne, når du afgiver din bestilling.
Leverer I til os, eller skal vi selv hente?
Vi tilbyder begge dele! Vi kan levere direkte til din dør, men du er også velkommen til at afhente din bestilling på vores lager på Amager S.